Центр обслуговування споживачів надає послуги для непобутових споживачів (підприємств, установ, організацій, підприємців):
За консультаціями звертатися:
АДРЕСА:
Україна, 04053, місто Київ, площа Львівська, будинок 4а, офіс 8
ГРАФІК РОБОТИ
Понеділок – п'ятниця:
09:00 – 18:00
Обідня перерва: 13:00 – 14:00
Субота, неділя: вихідний
Відповідальні особи:
Директор ТОВ «УКРЕНЕРДЖИСІСТЕМС»
МАЖАНОВА А.Ю.
+380(98) 235 68 84
e-mail:
Ми працюємо для Вас!
Всі спори та суперечки, що виникають між постачальником та споживачем, вирішуються шляхом переговорів.
У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, для досудового вирішення спору, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора ринку природного газу у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.
Порядок Розгляду скарг та врегулювання спорів, визначений у статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» визначений наступним чином:
1. Регулятор розглядає скарги споживачів щодо порушення їхніх прав та інтересів суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, а також вирішує спори, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, з питань:
1) доступу/приєднання до електричних, теплових та газових мереж, нафто- та продуктопроводів, мереж централізованого водопостачання і водовідведення;
2) дотримання суб’єктами господарювання ліцензійних умов;
3) якості товарів і послуг, що надаються споживачам у сферах енергетики та комунальних послуг;
4) інших питань, розгляд яких віднесено законом до компетенції Регулятора.
2. Регулятор розглядає скарги споживачів відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснюється у порядку, затвердженому Регулятором.
3. Під час розгляду скарг, вирішення спорів Регулятор має право вимагати від суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, копії документів, пояснення та іншу інформацію, необхідні для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спорів.
4. До прийняття рішення по суті спірного питання Регулятор може проводити попередні слухання із залученням заінтересованих осіб та, за потреби, проводити позапланові перевірки.
Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором.
5. За результатами розгляду скарги, вирішення спорів Регулятор приймає рішення про:
Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, шляхом надсилання або вручення під розписку
Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене у суді.
ГРАФІК РОБОТИ
Понеділок – п'ятниця:
09:00 – 18:00
Обідня перерва: 13:00 – 14:00
Субота, неділя: вихідний
АДРЕСА:
Україна, 04053, місто Київ, площа Львівська, будинок 4а, офіс 8
Відповідальна особа за вирішення спорів:
Директор ТОВ «УКРЕНЕРДЖИСІСТЕМС»
МАЖАНОВА А.Ю.
+380(98) 235 68 84
e-mail:
Ми намагаємося забезпечити максимально зручні умови співпраці для наших клієнтів. При складанні договору наші фахівці враховують всі побажання і рекомендації. Проект проходить багатоетапне обговорення і корекцію до повної відповідності щодо побажань і можливостей обох сторін.
При виникненні спірних ситуацій співробітники докладають всіх зусиль, щоб вирішити їх методом досудових переговорів. Якщо ж домовленості досягти не виходить, споживач має право звернутися до державного регулятора або до суду для захисту своїх порушених прав.
Якщо ви, як клієнт нашої компанії, виявили загрозу безпеці подачі електричної енергії на ваше підприємство, то вам слід негайно повідомити про це нас:
За телефоном: +38(098)-235-68-84
На адресу електронної пошти:
Письмовим зверненням на адресу: Україна, 04053, м. Київ, Львівська Площа, буд. 4а, офіс 8
Під поняттям «загроза безпеці подачі електроенергії» розуміється будь-яка ситуація, що:
Основні вимоги до повідомлень, скарг та звернень
Повідомлення про загрозу енергетичної безпеки слід подавати письмовою заявою, електронним листом або телефонним дзвінком. У повідомленні обов'язково необхідно вказати:
Використання електронного цифрового підпису при оформленні звернень не потрібно.
Якщо в скарзі зазначена адреса електронної пошти чи номер телефону, отримати попередню відповідь можна протягом 1 робочого дня. Відразу після отримання такого повідомлення, ми вживаємо всіх заходів для усунення наслідків аварії. Розгляд звернень від споживачів здійснюється в законодавчо регламентовані строки.
Як повідомити про порушення або виникнення небезпечної ситуації
Існує певний порядок дій, якого потрібно дотримуватися при виникненні аварійної ситуації або загрози безпечної експлуатації електромереж та обладнання.
Для працівників підприємств, виробництв, або споживачів, які стали свідками нещасного випадку:
Що потрібно зробити в першу чергу (для споживачів):
Алгоритм дій керівних або відповідальних осіб у випадку отримання інформації про ситуацію, яка загрожує безпечній експлуатації електромереж:
Оперативне реагування на аварійні та небезпечні ситуації - це запорука збереження людських життів. Якщо ви стали свідком аварії, звертайтеся одразу за телефоном: +38(098)-235-68-84
Ми вживемо негайних заходів для її усунення та забезпечення безпеки оточуючих.